Tıp Fakültesi

Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu 

        Kurul Üyeleri 

1. Sınıf 2. Sınıf 3. Sınıf 4. Sınıf 5. Sınıf 6. Sınıf
Rümeysanur Yılmaz
Buse Demirayak
Güniz Sayar
Yağmur Dil
Nuriye Kandemir
Enes Subaşı
Berfu Aslan
Merve Sena İPEK
Yiğit Kılıç
Sema Şişman
Mahmut Sami Nalbantçılar
Sümeyye Özdemir
Şeyda Kaya 
Nilüfer Şener
Muhammed Salih TAŞ
Tolga Toraman Zeynel Utku Reyhan  
Yusuf Mete Özkan 
 
Saadet Zümer Çelik
Sude Canoğlu
     
Muhammet Bahadır Okumuş Panar Ali
Oğuzhan İncehasanoğlu
     
   
Bertan Mercan
     
    Zeynep Buse Yüzüak      

 

MÖTEÖK - Kurul ve Komisyonlarda Yer Alan Öğrenciler

Program Değerlendirme Komisyonu

Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu

Sümeyye ÖZDEMİR

Sami NALBANTÇILAR

Yağmur DİL

Doğukan ŞAHİN

Nilüfer ŞENER

Şeyda KAYA

Y. Mete ÖZKAN

Nuriye KANDEMİR

Tolga TORAMAN

Oğuzhan İncehasanoğlu

Yiğit KILIÇ

Merve Sena İPEK

Rümeysanur YILMAZ

 

Sorumlu Öğretim Üyesi : TEAD Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu TOKUÇ

Yönerge : Tekirdağ NKU Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu Yönergesi (13.06.2018)

 

Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu Toplantıları

Toplantı Tarih - Saati  Toplantı Yeri  Toplantından Notlar Toplantı Fotoğrafları 
05.11.2018 Pazartesi 17:00 - 18:00 Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu’na mevcut katılımın oy birliği ile Gökhan Koç başkan
seçilmiştir. Alt çalışma kollarına görevli öğrenciler her birinde dört kişi olacak şekilde paylaştırılmış
olup dönemlerin eşit dağılmasına dikkat edilmiştir. Toplantı tutanağı için tıklayınız.
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız
27.11.2018 Salı 13:30 Tıp Fakültesi Dekanlık Binası Anfi V Dönem III öğrencilerinin akreditasyon süreci ile ilgili akran eğitimi yapıldı. Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız
11.12.2018 Salı 17:00 - 18:00 Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi
Mezun öğrenciler ile iletişime geçilerek organizasyon düzenlenmesi üzerine konuşuldu. Tüm dönemlere yapılacak olan akreditasyon tanıtımlarının planlanması gerçekleştirildi.
Anket sonuçlarından elde edilen dönütlerde genel cerrahi stajının 8 haftaya çıkarılması ve anestezi
ve reanimasyon, genel cerrahi ve enfeksiyon hastalıkları staj bloğundan enfeksiyon hastalıklarının ayrılmasına yönelik talepler gündeme getirildi. Check listlere yapılması istenilen düzenlemeler üzerine konuşuldu.
Yapılması planlanan dekan-intörn öğrenci buluşması ve intörnler için akreditasyon sürecinin nasıl işleyeceği üzerine bilgilendirmeyi amaçlayan toplantı düzenlendi. 30/11/2018 tarihli Ölçme ve Değerlendirme toplantısına katılan arkadaşlar konuşulanları aktardı. 
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız
25.12.2018 Salı 16:30-17:30 Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi
10-14 Şubat tarihinde gerçekleşecek değerlendirme ziyareti ile ilgili Doç. Dr. Gülsüm Özkan
hocamız sunum gerçekleştirdi. Ziyaret öncesi yapılacak brifing, fakültenin hazırladığı Öz
Değerlendirme Raporu kapsamında, standartlarla ilgili bilgileri kapsayan bir sunum şeklinde
olacak. Bütün öğretim üyeleri ve öğrenciler davet edilebilir, kanaat tüm öğrencilerin katılması
yönünde oldu. 15 kişilik bir öğrenci listesi oluşturularak kurula verilecek. Son olarak akran eğitimi
çalışmalarına devam edildiği yönünde bilgi paylaşımı yapıldı.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
 
21/02/2019 Perşembe 18:00-19:00 Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi
Öğle arasında yemekhanede oluşan sıranın çözülmesine yönelik talepler değerlendirildi.
Hastanedeki kadın doğum dersliğinde yetersiz oturma sırası olduğu belirtildi.
Simülasyon üzerinden eğitimin avantaj, dezavantajları ve uygulanabilirliği üzerine yorumlar
yapıldı.
Değişiklikler konusunda alınacak geribildirimlerin MÖTEÖK aracılığı ile detaylı birşekilde
yönetime iletilmesi konusuna değinildi.
Anatomi pratik derslerindeki maket sayısının yetersizliği yönünde bildirimler olduğu iletildi.
İntörn ve stajyer kartlarında ayrımın belirtilmesi, ‘intern doktor’ yazması talebi iletildi.
Stajyerler için dolapların düzenlenmesi konusunda yapılan yazışmalar hala devam
etmekte.
Dönem 4’de alınan Enfeksiyon Hastalıkları stajının süresinin yetersiz olsuğu yönünde
bildirimler var.
Öğrencilerin hasta bilgi sistemine sınırlı erişiminin olması yönünde fikir paylaşıldı.
Akşam saatlerinde geç çıkmayı gerektiren stajlarda hastanede kalan stajyerler için yemek
sağlanması talebi dekanlığa iletilecek.
 
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
 
03.02.2019 Pazar 20:00-12:30 ÜNYELİLER pasta&cafe
Katılımcı öğretim üyeleri tarafından MÖTEÖK’e ziyaret öncesi genel bilgilendirme yapıldı.
- Kurulumuzun bu haftaki yol haritası çizildi. Buna göre;
 Tüm dönemlere kısa sunumlar/hatırlatmalar yapılması
 Akreditasyon ile alakalı özet broşür incelenerek bastırılması
 Hazırlanan broşürlerin morfoloji binası içerisindeki açılacak olan standlarda sergilenmesi, okulda ilgili yerlere dağıtılması
kararlaştırıldı.
- Yabancı öğrencilerimiz için ayrı bir danışman öğretim üyesi görevlendirilmesi hakkında tartışıldı.
- Üniversitemiz sosyal organizasyonlarımızdan olan TEDx hakkında bilgilendirme yapıldı.
- Anket sürekliliği ve dönütleri hakkında konuşuldu.
- Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi internet sitesi incelendi.
 
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız
27/03/2019 Çarşamba 17:30-20:00 Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi
1,2,3. sınıflar için hazırlanan yönerge incelenip düzenlemeler yapıldı.
Tüm dönem koordinatörlerinden oluşacak kurul için hazırlanan yönerge incelendi.
Raportör değişimi konusu katılımın tam olduğu başka bir toplantıya ertelendi.
Her dönemin genel sorunları ve ihtiyaçları gündeme getirildi; 1. dönem için gündemlerden
birisi öğrenim hedeflerinin her ders için öğretim görevlisi tarafından ders başında
belirtilmiyor olması. Bir diğer konu, KEG sınavlarının bir sonraki haftanın KEG dersinin
sonunda yapılması devamsızlık hakkını ortadan kaldırdığı için bunun düzenlenmesi
yönünde talep olmasıydı. Aynı durum 2. dönem için de geçerli. Ayrıca 2. dönemin seçmeli
derslerinin ölçme değerlendirmesinde hocalara bağımlı olarak not dağılımlarında
adaletsizlik olduğu yönünde şikayetler olduğu iletildi. 4. Dönemin dersliklerindeki
havalandırma problemi var. Bir başka dekan-öğrenci buluşması talebi gündeme geldi.
 
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
 
11/09/2019 Çarşamba 12:30-13:00  
Enfeksiyon Hastalıkları stajının 5. sınıftan 4. sınıfa alınmasıyla beraber stajı alıp sınavına 4.
sınıfta girenlerden tekrar sınava girmesi gerektiği konusuna itirazlar değerlendirildi.
4. sınıf dersliklerinin havalandırma yetersizliğine yönelik itirazlar iletildi.
Tıp Fakültesi internet sayfasındaki 3. sınıfa ait akademik takvimde 2019-2020 şeklinde
düzeltilmesi gereken tarih yanlışlığı gündeme geldi.
 
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
 
19/02/2020 Çarşamba 17.30-19.30  

Dekan öğrenci buluşmaları ve MÖTEÖK’e olan katılım azlığı hakkında görüşler alınıp yorumlar yapıldı.

Yapılan oylama sonucu oy birliği ile  Sümeyye ÖZDEMİR başkan seçildi

Yapılan oylama sonucu oy birliği ile Nuriye KANDEMİR sekreter seçildi.

Anket değerlendirmeleri hakkında konuşulup önemi belirtildi.

Kurulan komisyon kadrolarına son şekiller verilip düzenlendi.

Verilen öğrenim hedeflerinin ne kadarının doğru yapıldığına dair kişisel istatistiklerin öğrencilerle paylaşılması talep edildi.

Sınav sorularının açıklanış metodunun çok uygun olmadığı, sorular okunurken çok uzun zaman aldığı için soruların tam olarak okunamadığı, sonlara doğru aksaklıklar yaşandığı ve  bu duruma karşı bir alternatif üretilmesi gerektiği belirtildi.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
12/03/2020  Perşembe 18.00-19.00  

Geçen toplantıda iletilen şikayet ve isteklerin dikkate alındığı belirtilerek hocalara teşekkür dilekleri iletildi.

Dönem 5’lerde tek stajı kalan kişilerin tek staj sınavı yapılarak geçmesi talep edildi.

Dönem 3’lerde geçen kurulda işlenen konunun bu kurulda tekrar edilmeyip sınavda sorumlu tutulması konusunda olan şikayetler belirtildi.

Dönem 4'lerde hastanelerdeki dersliklerdeki sıkışık oturma düzeni ve sınıfların havasızlığı sebebi ile ders verimsizliği olduğu belirtildi. Klima ya da vantilatör istenmesi talep edildi.

Dönem 2’lerde fizyoloji ve histolojinin konularının birbiri ile uyuşmaması konusunda sorunlar dile getirildi.

Dönem 2’lerde en son kurul sınavında hangisi yanlıştır sorularının fazlalığının sorun oluşturduğu belirtildi.

Dönem 2’lerde Histoloji ve Anatomi laboratuvar Ders saatlerinin düzensizliği dile getirildi.

KEG derslerinde malzeme ve maket yetersizliği olduğu dile getirildi.

Dönem 1’lerde KEG sınavındaki meydana gelen aksaklık dile getirildi. Sınavlarda sınıf listesinin ikiye bölünerek sabah ve öğleden sonra olarak ayrılması talep edildi.

Amfi 1’in soğuk olması tekrar dile getirildi.

Dönem 1’lerin Ölçme değerlendirme toplantısının kısa sürmesi dile getirildi.

Lavobolarda olan tuvalet kağıdı,sabun...vb. malzemelerin eksikliği dile getirildi.

Dönem 1’lerin derslerine hocanın gelmeyeceğini geç bildirmesi konusunda şikayetler bildirildi.

 

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
01.05.2020 Cuma   Toplantı tutanağı için tıklayınız.  
11.05.2020  Salı   Toplantı tutanağı için tıklayınız.  
02.03.2021  Salı  

Gündem Maddeleri ve alınan kararlar:

  1. Dönem 1 arkadaşlarımız ile olan iletişim kopukluğumuzun giderilmesi amaçlı MÖTEÖK tanıtımı yapılması ve komisyona katılımcı alınmasının gerekliliği belirtildi.
  2. Dönem 2'ler ve diğer preklinik dönemlerimiz ile okulumuzun iletişimini artırmak amaçlı Dekan-öğrenci buluşmalarının yapılması istenildi.
  3. KEYPS ile ilgili bazı kısımlarda yaşanılan aksaklıklar için iyileştirmeler yapılması talep edildi.
  4. KEYPS içerisinde yapılan değişimler ile ilgili hocalarımızı daha iyi bilgilendirilmesi talep edildi.
  5. Yapılan KEG değerlendirmelerinin yeterli olmadığı konusunda şikayetler dile getirildi.
  6. Okul sitesindeki MÖTEÖK ile ilgili bölümlerde güncellemeler yapılması istenildi.
  7. MÖTEÖK etkinliği konusunda ve iletişim azlığı konusuna vurgu yapılarak daha cok toplantı yapılması ve iyileştirmelere önem verilmesi istenildi.
  8. En kısa sürede tekrar bir toplantı yapılması ve hocalarımızın da bizlere eşlik etmeleri istenildi.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
26.06.2022  

TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ

22/06/2022 MÖTEÖK-DEKAN BULUŞMASI

 

TNKÜ Tıp fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdoğan Gültekin, Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Komisyonu üyeleri, Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu Tokuç 22.06.2022 tarihinde toplanmış ve aşağıdaki maddeleri görüşmüştür.

 

  1. Öğrencilerden gelen Dönem II Kas İskelet Sistemi Ders Kurulunun Dönem I’e aktarılması isteği, daha önceki yıllarda denendiği, Anatomi Anabilim Dalı’nın ders ve laboratuvar düzenini zorladığı söylenerek red edilmesine,
  2. Okul kütüphanesinin yetersiz olması ve kütüphanede klimanın sorunlu olduğunun belirtilmesi üzerine; Dekanlık tarafından final döneminde çalışma ortamının artırılması için okul kütüphanesi yanındaki dersliklerin öğrencilerin çalışması açılmasının sağlanması için çalışma yapılmasına ve Fakülte kütüphanesinin her gece 00.00’a kadar açık kalmasının sağlanmasına,
  3. Öğrencilerin hastanede personel tuvaletlerini rahatça kullanılabilmesi için Başhekimlikle görüşülmeye, öğrencilerin de başhekimliğe bu konu ile ilgili başvurmasına,
  4. Alandışı seçmeli ders sınavları ile Kurul sınavlarının çakışması nedeniyle 2021-2022 Eğitim döneminde öğrencilerin mağduriyet yaşamalarının belirtilmesi üzerine Alandışı derslerin sorumlu öğretim üyeleri ile bu konunun görüşülmesine,
  5. Erasmus eğitiminde hibe kontenjanlarının artırılması konusunda talepte bulunulması üzerine, konu ile ilgili olarak Üniversite Erasmus Sorumlusu ile görüşülmesine,
  6. KEG derslerinde kullanılan maketlerin yetersiz ve eskimiş olmasının öğrenciler tarafından belirtilmesi üzerine, maketlerin yenileme çalışmalarının yapılmasına,
  7. Fakülte tanıtımı için öğrenci toplulukları ile Dekanlığın birlikte çalışmasına,
  8. KEYPS’te bulunan geri bildirim anketlerinin güncellenmesi çalışmalarının yapılmasına,
  9. TSH ve Bilim koridoru projelerinde yapılan listelerin uygun olmadığının öğrenciler tarafından  belirtilmesi üzerine, önümüzdeki dönemde gruplar belirlenirken belirtilen konulara  dikkat edilmesine, konunun Aktif Eğitim Koordinatörlüğüne bildirilmesine,
  10. Program değerlendirme komisyonu ile MÖTEÖK arasında iletişim kopukluğu olduğunun belirtilmesi üzerine, Komisyonun konu ile ilgili bilgilendirilmesine ve toplantı tarihlerinin öğrencilerimize daha erken bildirilmesine,

 

Mevcudun oybirliği ile karar verilmiştir.

 

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
28.09.2023  

Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Komisyonu üyeleri, Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu Tokuç’un katılımıyla 25.09.2023 tarihinde toplanmış ve aşağıdaki maddeleri görüşmüştür:

  1. 2 Ekim 2023 Dönem 1’lere MÖTEÖK tanıtımı yapılmasına karar verildi.

Genel Öneriler ve Şikayetler:

  1. Diploma tasarımının daha iyi hale getirilebileceği önerildi.
  2. Tıp fakültemiz için bir sosyal medya hesabı oluşturulması önerildi.
  3. İnternet sitesindeki görsellerin çözünürlüğü ve kalitesinin düşük olduğu belirtildi, Yeni görseller için önerilerde bulunuldu.
  4. Öğrenciler için arıtma suyu yapılması önerisi dile getirildi.
    (Maliyetinin çok fazla olacağı, atık suların yönetilemeyeceği, filtre değiştirme sıkıntısının olduğu ve Tekirdağ’ın suyunun içilebilir olduğu söylendi)
  5. Kütüphanende internetin çekmediği camların kapanmadığı, perdelerin ise yırtık olduğu dile getirildi. İnternet için Wi-Fi Router koyulabileceği önerildi.
  6. Okulda oturulacak alanların azlığı dile getirildi. Süleymanpaşa Belediyesinden yardım istenebileceği (Dekanlık binası önüne Belediye Logosunu taşıyan banklar konabileceği)  önerildi.

Dönem 6:

  1. Ölçme değerlendirme komisyonunda konuşulan konulardan bazılarının yıllık raporda olmadığı, raporda yer alan durumlardan bazılarında iyileşme olduğu ancak bazı konularda hala adım atılmadığı belirtildi.
  2. Dekanlıktan, toplantı raporlarında belirtilen ancak düzeltilmeyen durumların neden düzeltilemediğinin öğrencilere geri bildirim olarak verilmesi önerildi.
  3. Bazı bölümlerde intern odaları bulunmuyor. Eşyaları koyacak yerlerin olmadığı belirtildi.
  4. Hastane kantininde memnuniyetsizlikler bulunduğu, daha büyük ve efektif bir kantine ihtiyaç duyulduğu belirtildi.

Dönem 5:

  1. Acil derslerinin yapıldığı sınıfta klima çalışmıyor. Fiziki imkanlarında memnuniyetsizlik var. Derslerin daha çok dekanlıktaki sınıflarda işlenilmesi istendi.
  2. Dönem 5’lerin ara tatilleri kaldırıldı. Sınavların bir gün öncesinden Perşembe yapılması önerildi. Böylece hafta sonu ve cuma günü dinlenmek veya seyahat etmek için kullanılabileceği ifade edildi.
  3. Öğrencilerin tekrar edilen dersleri bulunuyor. Bunula ilgili bir düzenleme yapılıp yapılmayacağı soruldu.
  4. Farklı basamaklardaki hastanelere ziyaretler yapılması önerildi.

Dönem 4:

  1. Genel cerrahi dersliklerinde klima yok. Fiziki imkanlarda memnuniyetsizlik var.
  2. Dahiliye stajında ilk 5 hafta teorik son 5 hafta pratik yapılmasının öğrencilerde memnuniyetsizlik yarattığı belirtildi ve Dahiliye ders takviminin düzenlenmesi önerildi.

Dönem 3:

  1. Programda olan derslerin özellikle patolojide zamanında işlenmemesinden şikâyet edildi. Dönem 3 için canlı bir takvim oluşturulması ve öğrenciler tarafından yönetilmesi önerildi. Dönem 3 temsilcisi ile bu konuşulacak.
  2. Derslerin slaytlarının verilmemesi hakkındaki şikâyet dile getirildi. Slaytları verme inisiyatifinin öğretim üyesinde olduğu söylendi.
  3. Bütünlenme sınavı ile finalin arasındaki zamanın arttırılması önerildi. Yönetmelik incelenecek.
  4. Sınav kitapçıklarının yazı puntosunun en az 12 olması önerildi.
  5. Derslerde öğretim üyelerinin ders aralarında ders işlediği belirtildi. Ders aralarına dikkat edilmesi önerildi.

Dönem 2:

  1. KEG dersleri iptal edildiğnde, telafilerin son haftaya konulmaması önerildi.
  2. Sayı fazlalığından dolayı anatomi laboratuvarlarında görememe sorunu olduğu, Video veya kamera ile çözülmesi önerildi.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
24.10.2023  

Genel Kararlar

  1. Yeni katılan dönem 1 öğrencilerine işleyiş ve amaçlar anlatıldı. Komisyon ve kurullara yerleştirilmeler yapıldı.
  2. MÖTEÖK üyelerinin bulunduğu listenin üyelerle görüşülerek güncellenmesine,
  3. Aşağıda isimleri belirtilen öğrencilerin MÖTEÖK adına belirtilen komisyonlarda yer almasına;

 

Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu


Nuriye KANDEMİR

Tolga TORAMAN

Oğuzhan İncehasanoğlu

Yiğit KILIÇ

Merve Sena İPEK

Rümeysanur YILMAZ

 

Program Değerlendirme Komisyonu

 

Sümeyye ÖZDEMİR

Sami NALBANTÇILAR

Yağmur DİL

Doğukan ŞAHİN

Nilüfer ŞENER

Şeyda KAYA

Y. Mete ÖZKAN

 

 

  1. Hastane kütüphanesinde, Tıp fakültesi kütüphanesinde ve Dönem III anfisinde internetin yeterli çekmediğinin yönetime bildirilmesine,
  2. Sınav haftalarında kütüphanenin yetersiz kalması nedeniyle, akşam saatlerinde öğrencilerin ders çalışmak için anfileri kullanmasına izin verilmesinin talep edilmesine,
  3. Fakültemizin kurumsal kimliği için WEB sitesindeki görsellerin iyileştirlmesinin önerilmesine ve fakültemiz için sosyal medya hesaplarının açılmasının önerilmesine,
  4. Fakültemizde öğrenci dinlenme ve sosyal alanlarının yetersiz olduğunun bildirlmesine ve yeni alanlar talep edilmesine
    mevcudun oy birliği ile karar verildi.

 

Öneri ve Şikayetler

Dönem 5:

  1. Dönem 4 ve dönem 5’lerin hastane yemekhanesinde yemek yiyebilmesi için gerekli girişimlerin yapılması önerildi.
  2. Morfoloji binasında bulunan sınıfların perdelerinin yırtık olduğu, bilgisyara ve projektör cihazlarının eski olduğu dile getirildi ve iyileştirilmesi istendi.
  3. Psikiyatri Anabilim Dalı’nda tek öğretim üyesi olması nedeniyle derslerin aksadığı bildirildi.
  4. Cerrahi stajlarda ders programının Hocaların ameliyat günleri gözetilerek düzenlenmediği için, sık sık ders aksamaları ve değişiklikleri olduğu, programların bunlar gözetilerek düzenlenemsi isteği belirtildi.

 

 

 

Dönem 4

  • Hem İç Hastalıkları hem de Çocuk Hastalıkları stajlarında bulunan birden fazla ASM ziyaretinin verimsiz olduğu dile getirildi.
  • Dahiliye yeterliliklerinin uygun olmayan biçimde, pratik uygulama şeklinde değil teorik ders gibi işlendiği ve yeterlik sınavlarının teorik sözlü olarak yapıldığı belirtildi. Yeterlik sınavlarının teorik derslerin ve yeterlik uygulamalarının yapıldığı zamanda yapılması önerildi.

 

Dönem 3

  1. Derslerin son dakikada, öğrencilere haber verilmeden değiştirldiği ya da iptal edildiği, bu uygulamadan memnun olunmadığı belirtildi.
  2. Hocaların kendi aralarında ders değişikliği yapması nedeniyle konu sıralaması ve entegrasyonun bozulduğu dile getirldi, ders zamanını değiştirmek yerine dersin farklı bir Hoca tarafından anlatılması önerildi.

 

Dönem 2

  1. Ders programında KEG derslerinde hangi gün hangi grubun uygulama yapacağının belirtilmediği ve bu nedenle karışıklıklar olduğu belirtildi. Düzeltilmesi önerildi.  
  2. KEG Laboratuvarındaki maketlerin eski ve yetersiz olduğu dile getirildi.
  3. Anatomi laboratuvarında sistemin değiştiği, eski sistemin daha iyi olduğu söylendi ve eski sisteme dönülmesi önerildi.

 

Dönem 1

  1. Önlük giyme töreninin çok kötü olduğu ve akredite bir kuruma yakışmadığı söylendi. Kurumsal kimliği güçlendirmek için amblemli önlükler ve diğer tıp fakültelerindeki gibi bir tören yapılması önerildi.  Tıp fakültemiz için kendi önlüğümüzün olması gerektiği gerekirse bir firma ile anlaşıp öğrencilere kayıtta beden ölçüsü sorularak önlüklerin satılması önerildi.
  2. Doğrudan temel bilimler derslerine giriş yerine ilk ders kurulunda mesleğe girişle ilgili derslerin ağırlıkta olduğu bir kurulun düzenlenemsi önerildi.
  3. Oryantasyon haftasının verimsiz geçtiği söylendi. Hastane gezisi gibi etkinliklerin daha küçük gruplarla üst sınıftaki tıp fakültesi öğrencilerinin katılımıyla daha detaylı bir şekilde yapılması önerildi. Böylece öğrencilerin motivasyonunun da daha iyi sağlanabileceği söylendi.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.

 
29.02.2024  

Genel Öneriler, Kararlar ve Şikayetler:

Çalışma alanlarının yetersizliği dile getirildi.

Hastanede yemek yenilecek yerlerin olmadığı dile getirildi. Yemek yeme yeri gibi bir yerin olması gerektiği söylendi. Albayraklar Kantinin eski yeri kullanılabilecek mi sorulacak.

Genel Cerrahi ve Üroloji stajındaki öğrenciler hemşireler kilitlediği için tuvaleti kullanamıyor dile getirildi.

Fakülte binası etrafında oturulacak yerlerin yapılacağı dile getirildi.

Kütüphanede insanların eşyalarını bırakıp yer işgal ettiği dile getirildi.

KEYPS’deki geri bildirim formlarının doldurulmadığı dile getirildi.

Dönem 6

Zeynel Utku Reyhan eğitim komisyonuna çağırılmadığını söyledi. Sorumlu öğretim üyesi ile konuşması gerekildiği söylendi. Toplantıya çağırılması da iletilecek.

Hocalardan kardiyoloji ve göğüs hastalıklarının seçmeli ders olarak intörnlükte olması gerektiği söylenmiş. Eğitim komisyonunda görüşüleceği söylendi.

Dönem 5

5. Sınıfta birtakım derslerin online olmasının daha iyi olacağı dile getirildi.

Hocaların daha önemli gördüğü dersleri yüz yüze diğer dersleri inisiyatife göre online görülmesi önerildi.

Morfoloji binasındaki kardiyopulmoner sınıfında perdelerin bozuk olduğu dile getirildi. Öğrenciler bu yüzden radyoloji görüntülerini görmekte zorluk yaşıyor.

Morfoloji binasındaki bilgisayarlarda LibreOffice slaytlar için çökme vb. sorunlar yaratıyor. Office programının Microsoft Office ile değiştirilmesi gerekildiği söylendi.

Bazı derslerin öğrenim hedeflerinin çok genel olduğu dile getirildi. Daha spesifik bir şekilde yazılması istendi.

Bazı derslerde asistanlara anlatılan slaytların stajyerle de anlatıldığı söylendi.

Temel hekimlik stajının sonunda entegre dersin sohbet havasında geçtiği ve tecrübe aktarımı olduğu belirtildi. Bunun staj başında yapılması önerildi. Diğer stajlarda da böyle bir şeyin yapılması önerildi.

Dönem 4

Üroloji servisinde çok uzun saatler geçiriliyor (12-13 saat) ancak hiç verimli olmadığı dile getirildi. İletilecek.

Entegre oturumların entegre işlenmediği dile getirildi.

Genel cerrahi uğur şahin dersliği temizlenmediği dile getirildi.

Bazı günler full ders bazı günler full pratik olması önerildi. Daha önce de bu öneride bulunulmuştu.

Dönem 3

Patoloji sorularının zorluğu dile getirildi.

Farmakoloji sorularının önemli yerlerden değil daha ayrıntı yerlerden sorulduğu ve UÇEP uygunluğundan endişe edildiği söylendi.

Bazı slaytlarda öğrenim hedefleri olmadığı söylendi.

Kütüphanede internetin çekmediği söylendi.

Mescitte namaz saatleri veya namaz saatlerinin dışında Amfi 5’e konuşma seslerinin geldiği söylendi.

Tuvaletlerin temiz olmadığı dile getirildi.

MÖTEÖK raporlarında neler çözüldü neden çözülmedi açıklanması istendi.

İptal edilen soruların paylaşılması istendi.

Dönem 2

Yiyecek içecek otomatlarının yeniden konulması istendi.

Sınav sorularının zorluğu dile getirildi. Dönem 2 öğrencilerinin başarı durumları çok düşük olduğu dile getirildi.

Dönem 1

Gelecek yıl Dönem 1’lerin derslere daha yumuşak bir geçiş yapması için 4 haftalık bir kurul daha eklenilmesinin görüşüldüğü söylendi.

Amfide bir askı daha gerektiği söylendi. Çantaları koyacak yer yok.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.
 
13.05.2024  

Genel Öneriler, Kararlar ve Şikayetler:

Ölçme değerlendirme toplantısında majör derslerin hocalarının katılması istenildi ancak öğretim üyesi sayısının buna yetmeyeceği söylendi.

Başıboş köpekler ile ilgili sorun dile getirildi. Dekan hocamız bununla ilgili dilekçenin gerekli mercilere yazıldığını söyledi

Oturma alanları için dilekçe gerekli mercilere gönderildi ancak cevabın alınmadığı dile getirildi.

Süleymanpaşa veya Tekirdağ Büyükşehir Belediyesinden randevu talep edilmesi dile getirildi.

Kantinde uzun kuyrukların olduğu dile getirildi. Otomatlar tekrardan istenilecek.

Dönem 6

Herhangi bir geri bildirim gelmedi.

Dönem 5

Genel bir program sorunu olduğu söylendi.

Duyu sınıfının perdelerin bozuk; bilgisayarının ise sesli çalıştığı dile getirildi.

KVC ve Kardiyoloji sınavları için hocaların saati netleştirmediği ve sürekli haber beklenildiği dile getirildi.

Duyu staj bloğunda KBB’de staj esnasında odalar çok dar olduğu için sorun yaşanıyor. Ayrıca asistanlar da yeni başladığı için poliklinikte pek fayda alınamadığı dile getirildi.

Dönem 4

Kadın doğum stajında öğrencilerin sabah 7’den akşam 4’e kadar hastanede durmaları isteniyor. Anemnez, vizit ve ameliyatlara gitmelerine rağmen çok fazla boş vaktin kaldığını dile getirildi. Öğrencilerinin yapacak hiçbir şeyi olmamasına rağmen serviste durmaları isteniyor. Sınava yakın zamanlar dışında kütüphane için de servisten ayrılmaya izin verilmediği dile getirildi.

Kadın doğumda dersler çok fazla ertelendiği sınava yakın zamana biriktiği dile getirildi.

Dahiliye sınıfında projeksiyonun parlaklığının az olduğu dile getirildi.

Pediatri ve dahiliye sınıflarının klimalarının sıcak fonksiyonlarının olmadığı söylendi. Kış ayları için ekstra ısıtıcı talep edildi.

Cerrahi stajlarda istasyon sistemi yapılabilir mi diye soruldu. Tüm stajlarda bu sisteme doğru gitmeye çalışılıyor. Tekrardan konuşulacak.

Üroloji ve kadın doğumun ayrılması soruldu. Gelecek seneden itibaren ayrılacak.

Dönem 3

Sınav sorularının geç açıklandığı söylendi. Öğretim üyesi sayısının az olmasından dolayı toplantı tarihinin uzadığı dile getirildi. Tekrardan bu konu görüşülecek.

Çocuk cerrahisi derslerinin işlenmemesi konuşuldu. Olay ile ilgili tutanağın tutulduğu söylendi.

Dönem 2

Anatomi sorularının zorluğunun fazla olduğu söylendi. Ölçme değerlendirme komisyonunda değerlendirilecek.

TSH ve BK hocalarının klinisyen olmaması istenildi. Bazı hocalara ulaşılamadığı dile getirildi.

Dönem 2 temsilcinin derslere gelmediği söylendi. Temsilcinin değişmesi söylendi. Gelecek sene seçim tekrardan yapılacak.

Sınav tarihlerinin Kurban Bayramı’na göre ayarlanması istendi.

Programın entegrasyon sıkıntısı dile getirildi.

Final sınavının geç açıklandığı dile getirildi. Dikkat edilecek.

Kopya konusu konuşuldu. Daha sıkı önlemler alınması istenildi.

Dönem 1

Final sınavının tarihinin açıklanması istenildi. Buna dikkat edileceği dile getirildi.

Her tatilin sonrasında laboratuvar olması sıkıntı yarattığı söylendi. Öğrencilerin programa göre biletlerini alması dile getirildi.

Toplantı tutanağı için tıklayınız.