Kurul Üyeleri
1. Sınıf | 2. Sınıf | 3. Sınıf | 4. Sınıf | 5. Sınıf | 6. Sınıf |
---|---|---|---|---|---|
Ergün Güveli |
Fatma Adıgüzel
|
Nilüfer Şener
|
Doğukan Şahin
|
Ali Mercan
|
Nuriye Kandemir
|
Nursena Çavuşlu
|
Berfu Aslan
|
Merve Sena İpek
|
Oğuzhan İncehasanoğlu
|
||
Mehmet Umut Karabekmez
|
Mehmet Bahadır Okumuş
|
Zeynep Buse Yüzüak | |||
Eylül Kurt
|
Mehmet Dağ
|
Salih Taş | |||
Kuvibra Aygün | Sude Canoğlu | ||||
İpek İnce | Güniz Sayar | ||||
Şevval Nur Şeker | Ecem Yay |
MÖTEÖK - Kurul ve Komisyonlarda Yer Alan Öğrenciler
Program Değerlendirme Komisyonu |
Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu |
---|---|
Doğukan Şahin Nilüfer Şener |
Nuriye Kandemir Oğuzhan İncehasanoğlu Merve Sena İpek |
Sorumlu Öğretim Üyesi : TEAD Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu TOKUÇ
Yönerge : Tekirdağ NKU Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu Yönergesi (13.06.2018)
Toplantı Tarih - Saati | Toplantı Yeri | Toplantından Notlar | Toplantı Fotoğrafları | ||
05.11.2018 Pazartesi 17:00 - 18:00 | Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi |
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Kurulu’na mevcut katılımın oy birliği ile Gökhan Koç başkan
seçilmiştir. Alt çalışma kollarına görevli öğrenciler her birinde dört kişi olacak şekilde paylaştırılmış
olup dönemlerin eşit dağılmasına dikkat edilmiştir. Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız | ||
27.11.2018 Salı 13:30 | Tıp Fakültesi Dekanlık Binası Anfi V | Dönem III öğrencilerinin akreditasyon süreci ile ilgili akran eğitimi yapıldı. | Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız | ||
11.12.2018 Salı 17:00 - 18:00 | Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi |
Mezun öğrenciler ile iletişime geçilerek organizasyon düzenlenmesi üzerine konuşuldu. Tüm dönemlere yapılacak olan akreditasyon tanıtımlarının planlanması gerçekleştirildi.
Anket sonuçlarından elde edilen dönütlerde genel cerrahi stajının 8 haftaya çıkarılması ve anestezi
ve reanimasyon, genel cerrahi ve enfeksiyon hastalıkları staj bloğundan enfeksiyon hastalıklarının ayrılmasına yönelik talepler gündeme getirildi. Check listlere yapılması istenilen düzenlemeler üzerine konuşuldu.
Yapılması planlanan dekan-intörn öğrenci buluşması ve intörnler için akreditasyon sürecinin nasıl işleyeceği üzerine bilgilendirmeyi amaçlayan toplantı düzenlendi. 30/11/2018 tarihli Ölçme ve Değerlendirme toplantısına katılan arkadaşlar konuşulanları aktardı.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız | ||
25.12.2018 Salı 16:30-17:30 | Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi |
10-14 Şubat tarihinde gerçekleşecek değerlendirme ziyareti ile ilgili Doç. Dr. Gülsüm Özkan
hocamız sunum gerçekleştirdi. Ziyaret öncesi yapılacak brifing, fakültenin hazırladığı Öz
Değerlendirme Raporu kapsamında, standartlarla ilgili bilgileri kapsayan bir sunum şeklinde
olacak. Bütün öğretim üyeleri ve öğrenciler davet edilebilir, kanaat tüm öğrencilerin katılması
yönünde oldu. 15 kişilik bir öğrenci listesi oluşturularak kurula verilecek. Son olarak akran eğitimi
çalışmalarına devam edildiği yönünde bilgi paylaşımı yapıldı.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
|||
21/02/2019 Perşembe 18:00-19:00 | Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi |
Öğle arasında yemekhanede oluşan sıranın çözülmesine yönelik talepler değerlendirildi.
Hastanedeki kadın doğum dersliğinde yetersiz oturma sırası olduğu belirtildi.
Simülasyon üzerinden eğitimin avantaj, dezavantajları ve uygulanabilirliği üzerine yorumlar
yapıldı.
Değişiklikler konusunda alınacak geribildirimlerin MÖTEÖK aracılığı ile detaylı birşekilde
yönetime iletilmesi konusuna değinildi.
Anatomi pratik derslerindeki maket sayısının yetersizliği yönünde bildirimler olduğu iletildi.
İntörn ve stajyer kartlarında ayrımın belirtilmesi, ‘intern doktor’ yazması talebi iletildi.
Stajyerler için dolapların düzenlenmesi konusunda yapılan yazışmalar hala devam
etmekte.
Dönem 4’de alınan Enfeksiyon Hastalıkları stajının süresinin yetersiz olsuğu yönünde
bildirimler var.
Öğrencilerin hasta bilgi sistemine sınırlı erişiminin olması yönünde fikir paylaşıldı.
Akşam saatlerinde geç çıkmayı gerektiren stajlarda hastanede kalan stajyerler için yemek
sağlanması talebi dekanlığa iletilecek.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
|||
03.02.2019 Pazar 20:00-12:30 | ÜNYELİLER pasta&cafe |
Katılımcı öğretim üyeleri tarafından MÖTEÖK’e ziyaret öncesi genel bilgilendirme yapıldı.
- Kurulumuzun bu haftaki yol haritası çizildi. Buna göre;
Tüm dönemlere kısa sunumlar/hatırlatmalar yapılması
Akreditasyon ile alakalı özet broşür incelenerek bastırılması
Hazırlanan broşürlerin morfoloji binası içerisindeki açılacak olan standlarda sergilenmesi, okulda ilgili yerlere dağıtılması
kararlaştırıldı.
- Yabancı öğrencilerimiz için ayrı bir danışman öğretim üyesi görevlendirilmesi hakkında tartışıldı.
- Üniversitemiz sosyal organizasyonlarımızdan olan TEDx hakkında bilgilendirme yapıldı.
- Anket sürekliliği ve dönütleri hakkında konuşuldu.
- Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi internet sitesi incelendi.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
Fotoğraflarını Görüntülemek İçin Tıklayınız | ||
27/03/2019 Çarşamba 17:30-20:00 | Namık Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi |
1,2,3. sınıflar için hazırlanan yönerge incelenip düzenlemeler yapıldı.
Tüm dönem koordinatörlerinden oluşacak kurul için hazırlanan yönerge incelendi.
Raportör değişimi konusu katılımın tam olduğu başka bir toplantıya ertelendi.
Her dönemin genel sorunları ve ihtiyaçları gündeme getirildi; 1. dönem için gündemlerden
birisi öğrenim hedeflerinin her ders için öğretim görevlisi tarafından ders başında
belirtilmiyor olması. Bir diğer konu, KEG sınavlarının bir sonraki haftanın KEG dersinin
sonunda yapılması devamsızlık hakkını ortadan kaldırdığı için bunun düzenlenmesi
yönünde talep olmasıydı. Aynı durum 2. dönem için de geçerli. Ayrıca 2. dönemin seçmeli
derslerinin ölçme değerlendirmesinde hocalara bağımlı olarak not dağılımlarında
adaletsizlik olduğu yönünde şikayetler olduğu iletildi. 4. Dönemin dersliklerindeki
havalandırma problemi var. Bir başka dekan-öğrenci buluşması talebi gündeme geldi.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
|||
11/09/2019 Çarşamba 12:30-13:00 |
Enfeksiyon Hastalıkları stajının 5. sınıftan 4. sınıfa alınmasıyla beraber stajı alıp sınavına 4.
sınıfta girenlerden tekrar sınava girmesi gerektiği konusuna itirazlar değerlendirildi.
4. sınıf dersliklerinin havalandırma yetersizliğine yönelik itirazlar iletildi.
Tıp Fakültesi internet sayfasındaki 3. sınıfa ait akademik takvimde 2019-2020 şeklinde
düzeltilmesi gereken tarih yanlışlığı gündeme geldi.
Toplantı tutanağı için tıklayınız.
|
||||
19/02/2020 Çarşamba 17.30-19.30 |
Dekan öğrenci buluşmaları ve MÖTEÖK’e olan katılım azlığı hakkında görüşler alınıp yorumlar yapıldı. Yapılan oylama sonucu oy birliği ile Sümeyye ÖZDEMİR başkan seçildi Yapılan oylama sonucu oy birliği ile Nuriye KANDEMİR sekreter seçildi. Anket değerlendirmeleri hakkında konuşulup önemi belirtildi. Kurulan komisyon kadrolarına son şekiller verilip düzenlendi. Verilen öğrenim hedeflerinin ne kadarının doğru yapıldığına dair kişisel istatistiklerin öğrencilerle paylaşılması talep edildi. Sınav sorularının açıklanış metodunun çok uygun olmadığı, sorular okunurken çok uzun zaman aldığı için soruların tam olarak okunamadığı, sonlara doğru aksaklıklar yaşandığı ve bu duruma karşı bir alternatif üretilmesi gerektiği belirtildi. Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
12/03/2020 Perşembe 18.00-19.00 |
Geçen toplantıda iletilen şikayet ve isteklerin dikkate alındığı belirtilerek hocalara teşekkür dilekleri iletildi. Dönem 5’lerde tek stajı kalan kişilerin tek staj sınavı yapılarak geçmesi talep edildi. Dönem 3’lerde geçen kurulda işlenen konunun bu kurulda tekrar edilmeyip sınavda sorumlu tutulması konusunda olan şikayetler belirtildi. Dönem 4'lerde hastanelerdeki dersliklerdeki sıkışık oturma düzeni ve sınıfların havasızlığı sebebi ile ders verimsizliği olduğu belirtildi. Klima ya da vantilatör istenmesi talep edildi. Dönem 2’lerde fizyoloji ve histolojinin konularının birbiri ile uyuşmaması konusunda sorunlar dile getirildi. Dönem 2’lerde en son kurul sınavında hangisi yanlıştır sorularının fazlalığının sorun oluşturduğu belirtildi. Dönem 2’lerde Histoloji ve Anatomi laboratuvar Ders saatlerinin düzensizliği dile getirildi. KEG derslerinde malzeme ve maket yetersizliği olduğu dile getirildi. Dönem 1’lerde KEG sınavındaki meydana gelen aksaklık dile getirildi. Sınavlarda sınıf listesinin ikiye bölünerek sabah ve öğleden sonra olarak ayrılması talep edildi. Amfi 1’in soğuk olması tekrar dile getirildi. Dönem 1’lerin Ölçme değerlendirme toplantısının kısa sürmesi dile getirildi. Lavobolarda olan tuvalet kağıdı,sabun...vb. malzemelerin eksikliği dile getirildi. Dönem 1’lerin derslerine hocanın gelmeyeceğini geç bildirmesi konusunda şikayetler bildirildi.
Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
01.05.2020 Cuma | Toplantı tutanağı için tıklayınız. | ||||
11.05.2020 Salı | Toplantı tutanağı için tıklayınız. | ||||
02.03.2021 Salı |
Gündem Maddeleri ve alınan kararlar:
Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
26.06.2022 |
TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 22/06/2022 MÖTEÖK-DEKAN BULUŞMASI
TNKÜ Tıp fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdoğan Gültekin, Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Komisyonu üyeleri, Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu Tokuç 22.06.2022 tarihinde toplanmış ve aşağıdaki maddeleri görüşmüştür.
Mevcudun oybirliği ile karar verilmiştir.
Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
28.09.2023 |
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Komisyonu üyeleri, Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu Tokuç’un katılımıyla 25.09.2023 tarihinde toplanmış ve aşağıdaki maddeleri görüşmüştür:
Genel Öneriler ve Şikayetler:
Dönem 6:
Dönem 5:
Dönem 4:
Dönem 3:
Dönem 2:
Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
24.10.2023 |
Genel Kararlar
Öneri ve Şikayetler Dönem 5:
Dönem 4
Dönem 3
Dönem 2
Dönem 1
Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
29.02.2024 |
Genel Öneriler, Kararlar ve Şikayetler: Çalışma alanlarının yetersizliği dile getirildi. Hastanede yemek yenilecek yerlerin olmadığı dile getirildi. Yemek yeme yeri gibi bir yerin olması gerektiği söylendi. Albayraklar Kantinin eski yeri kullanılabilecek mi sorulacak. Genel Cerrahi ve Üroloji stajındaki öğrenciler hemşireler kilitlediği için tuvaleti kullanamıyor dile getirildi. Fakülte binası etrafında oturulacak yerlerin yapılacağı dile getirildi. Kütüphanede insanların eşyalarını bırakıp yer işgal ettiği dile getirildi. KEYPS’deki geri bildirim formlarının doldurulmadığı dile getirildi. Dönem 6 Zeynel Utku Reyhan eğitim komisyonuna çağırılmadığını söyledi. Sorumlu öğretim üyesi ile konuşması gerekildiği söylendi. Toplantıya çağırılması da iletilecek. Hocalardan kardiyoloji ve göğüs hastalıklarının seçmeli ders olarak intörnlükte olması gerektiği söylenmiş. Eğitim komisyonunda görüşüleceği söylendi. Dönem 5 5. Sınıfta birtakım derslerin online olmasının daha iyi olacağı dile getirildi. Hocaların daha önemli gördüğü dersleri yüz yüze diğer dersleri inisiyatife göre online görülmesi önerildi. Morfoloji binasındaki kardiyopulmoner sınıfında perdelerin bozuk olduğu dile getirildi. Öğrenciler bu yüzden radyoloji görüntülerini görmekte zorluk yaşıyor. Morfoloji binasındaki bilgisayarlarda LibreOffice slaytlar için çökme vb. sorunlar yaratıyor. Office programının Microsoft Office ile değiştirilmesi gerekildiği söylendi. Bazı derslerin öğrenim hedeflerinin çok genel olduğu dile getirildi. Daha spesifik bir şekilde yazılması istendi. Bazı derslerde asistanlara anlatılan slaytların stajyerle de anlatıldığı söylendi. Temel hekimlik stajının sonunda entegre dersin sohbet havasında geçtiği ve tecrübe aktarımı olduğu belirtildi. Bunun staj başında yapılması önerildi. Diğer stajlarda da böyle bir şeyin yapılması önerildi. Dönem 4 Üroloji servisinde çok uzun saatler geçiriliyor (12-13 saat) ancak hiç verimli olmadığı dile getirildi. İletilecek. Entegre oturumların entegre işlenmediği dile getirildi. Genel cerrahi uğur şahin dersliği temizlenmediği dile getirildi. Bazı günler full ders bazı günler full pratik olması önerildi. Daha önce de bu öneride bulunulmuştu. Dönem 3 Patoloji sorularının zorluğu dile getirildi. Farmakoloji sorularının önemli yerlerden değil daha ayrıntı yerlerden sorulduğu ve UÇEP uygunluğundan endişe edildiği söylendi. Bazı slaytlarda öğrenim hedefleri olmadığı söylendi. Kütüphanede internetin çekmediği söylendi. Mescitte namaz saatleri veya namaz saatlerinin dışında Amfi 5’e konuşma seslerinin geldiği söylendi. Tuvaletlerin temiz olmadığı dile getirildi. MÖTEÖK raporlarında neler çözüldü neden çözülmedi açıklanması istendi. İptal edilen soruların paylaşılması istendi. Dönem 2 Yiyecek içecek otomatlarının yeniden konulması istendi. Sınav sorularının zorluğu dile getirildi. Dönem 2 öğrencilerinin başarı durumları çok düşük olduğu dile getirildi. Dönem 1 Gelecek yıl Dönem 1’lerin derslere daha yumuşak bir geçiş yapması için 4 haftalık bir kurul daha eklenilmesinin görüşüldüğü söylendi. Amfide bir askı daha gerektiği söylendi. Çantaları koyacak yer yok. Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
13.05.2024 |
Genel Öneriler, Kararlar ve Şikayetler: Ölçme değerlendirme toplantısında majör derslerin hocalarının katılması istenildi ancak öğretim üyesi sayısının buna yetmeyeceği söylendi. Başıboş köpekler ile ilgili sorun dile getirildi. Dekan hocamız bununla ilgili dilekçenin gerekli mercilere yazıldığını söyledi Oturma alanları için dilekçe gerekli mercilere gönderildi ancak cevabın alınmadığı dile getirildi. Süleymanpaşa veya Tekirdağ Büyükşehir Belediyesinden randevu talep edilmesi dile getirildi. Kantinde uzun kuyrukların olduğu dile getirildi. Otomatlar tekrardan istenilecek. Dönem 6 Herhangi bir geri bildirim gelmedi. Dönem 5 Genel bir program sorunu olduğu söylendi. Duyu sınıfının perdelerin bozuk; bilgisayarının ise sesli çalıştığı dile getirildi. KVC ve Kardiyoloji sınavları için hocaların saati netleştirmediği ve sürekli haber beklenildiği dile getirildi. Duyu staj bloğunda KBB’de staj esnasında odalar çok dar olduğu için sorun yaşanıyor. Ayrıca asistanlar da yeni başladığı için poliklinikte pek fayda alınamadığı dile getirildi. Dönem 4 Kadın doğum stajında öğrencilerin sabah 7’den akşam 4’e kadar hastanede durmaları isteniyor. Anemnez, vizit ve ameliyatlara gitmelerine rağmen çok fazla boş vaktin kaldığını dile getirildi. Öğrencilerinin yapacak hiçbir şeyi olmamasına rağmen serviste durmaları isteniyor. Sınava yakın zamanlar dışında kütüphane için de servisten ayrılmaya izin verilmediği dile getirildi. Kadın doğumda dersler çok fazla ertelendiği sınava yakın zamana biriktiği dile getirildi. Dahiliye sınıfında projeksiyonun parlaklığının az olduğu dile getirildi. Pediatri ve dahiliye sınıflarının klimalarının sıcak fonksiyonlarının olmadığı söylendi. Kış ayları için ekstra ısıtıcı talep edildi. Cerrahi stajlarda istasyon sistemi yapılabilir mi diye soruldu. Tüm stajlarda bu sisteme doğru gitmeye çalışılıyor. Tekrardan konuşulacak. Üroloji ve kadın doğumun ayrılması soruldu. Gelecek seneden itibaren ayrılacak. Dönem 3 Sınav sorularının geç açıklandığı söylendi. Öğretim üyesi sayısının az olmasından dolayı toplantı tarihinin uzadığı dile getirildi. Tekrardan bu konu görüşülecek. Çocuk cerrahisi derslerinin işlenmemesi konuşuldu. Olay ile ilgili tutanağın tutulduğu söylendi. Dönem 2 Anatomi sorularının zorluğunun fazla olduğu söylendi. Ölçme değerlendirme komisyonunda değerlendirilecek. TSH ve BK hocalarının klinisyen olmaması istenildi. Bazı hocalara ulaşılamadığı dile getirildi. Dönem 2 temsilcinin derslere gelmediği söylendi. Temsilcinin değişmesi söylendi. Gelecek sene seçim tekrardan yapılacak. Sınav tarihlerinin Kurban Bayramı’na göre ayarlanması istendi. Programın entegrasyon sıkıntısı dile getirildi. Final sınavının geç açıklandığı dile getirildi. Dikkat edilecek. Kopya konusu konuşuldu. Daha sıkı önlemler alınması istenildi. Dönem 1 Final sınavının tarihinin açıklanması istenildi. Buna dikkat edileceği dile getirildi. Her tatilin sonrasında laboratuvar olması sıkıntı yarattığı söylendi. Öğrencilerin programa göre biletlerini alması dile getirildi. Toplantı tutanağı için tıklayınız. |
||||
03.10.2024 | Tıp Fakültesi Toplantı Salonu |
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Öğrenci Komisyonu üyeleri, Sorumlu Öğretim Üyesi Prof. Dr. Burcu TOKUÇ’un katılımıyla 3.10.2024 tarihinde toplanmış ve aşağıdaki maddeleri görüşmüştür.
Genel Öneriler, Kararlar ve Şikayetler: Okul çevresinde oturulacak alanların azlığı dile getirildi ve hala yapılmadığı söylendi. Öğrenciler serum kafenin sırasının çok fazla olduğunu dile getirdi. Sıra beklemekten tenefüste vaktin kalmadığı belirtildi. Otomatların tekrardan getirilmesi önerilecek. Yeni yapılan yurtlardan otobüslerin daha fazla sefer koyulması istendi. KYK'ye iletilecek. Otobüs saatlerinden dolyayı lab saatlerine geç kalma mazeret olarak kabul edilmesi önerildi. Ancak bu durumun kötüye kullanılabileceği söylendi. Önlüklere ve formalara tıp fakültesi armasının diktirilmesi önerildi. Böylece fakültenin kurumsal kimliğinde iyileşme ve öğrenciler arasında motivasyonun artabileceği söylendi. Dönem 6 Herhangi bir geri bildirim gelmedi. Dönem 5 Herhangi bir geri bildirim gelmedi. Dönem 4 Kadın hastalıkları ve doğum stajında alınan saat 4 yoklamasının zorluk yarattığı söylendi. Sorumlu öğretim üyesi Prof. Dr. Çetin Çam’a bu durum tekrardan iletilecek. Genel cerrahide vizit saatlerinin 13.30’da olduğu ve ders saatlerinin çakıştığı söylendi. Pediatri ve dahiliye sınıflarında klimaların çalışmadığı söylendi. Dahiliye sınıfındaki projeksiyon cihazının netliğinin iyi olmadığı söylendi. Hastane yemekhanesinde öğrenci kartlarının basılmadığından sıkışıklık olduğu belirtildi. Yemek yiyebilmek için fişli sistem yerine kart basılılırsa daha iyi olacağı söylendi. Servislerde tuvaletlerin hemşireler ve diğer yardımcı sağlık personelleri tarafından kilitlendiği söylendi.Öğrencilerin hastaların kullandığı tuvaletleri kullandığı bunun sağlık açısından bir risk olduğu dile getirildi. Dönem 3 Derslerin çok fazla iptal olduğu dile getirildi. Derslere gelmeyen hocaların ismen KEYPS geribildirimlerine yazılması ve derslere gelmeyen hocaların uyarılacağı söylendi. Dönem 2 Tıbbi ingilizce dersinin öretim üyesi öğrencilere ilk önce 900 TL'lik bir kitabı zorunlu tuttuğu ayrıca kitabı almayanları da derse almayacağını söylediği dile getirildi. Bu durum karşısında öğrencilerin birlik olduğu ve hiç kimsenin kitabı almadığı bunun üzerine de öğretim üyesinin öğrencilere karşı tavır aldığının hissedildiği dile getirildi. Derste öğretim üyesinin kitaptaki her şeyi birebir deftere geçirttiği ve bunun hiç verimli olmadığı da diler getirildi. Baş ve boyun dersinin ders saatinin kısa olduğu belirtildi. Dersin laboratuvar dersinin de sınavdan hemen önce olması ve konunun zorluğu yüzünden çalışılmasının zor olduğu belirtildi. Anatomide tek kadavra üzerinden anlatıldığı ve kadın kadavra tam disseke edilmediğinden kullanılmadığı dile getirildi. KEG derslerinin plansız ve verimsiz olduğu belirtildi. EKG KEG dersini 5 dakikada asistanların anlattıldığını ve çoğu KEG dersinin de öyle olduğu söylendi. Yeni bir EKG cihazının alınması önerilecek. Anatomiye beraber ders çalışacak insanlar için amfilerin ve sınıfların açılması istendi. Güvenliklerden randevulu bir sistem olması önerildi. Tıp kütüphanesinin oturma düzeninin kötü olduğu; yeni bir oturma düzeniyle daha verimli bir alan yaratılabileceği dile getirildi. Perdelerin bozuk olması ve pencerelerin vidalı olmasının da kütüphane şartlarını kötü etkilediği belirtildi. Dönem 1 Önlük giyme töreninin daha iyi olması gerektiği dile getirildi. Toplantı tutanağı için tıklayınız. |